Dokumentumok hozzáadása Megjelölt0
Dokumentum megjelölve.

Megjelölt munkák

Megtekintett0

Megtekintett munkák

Kosár0
A dokumentumot hozzáadta a kosarához.

Kosár

Regisztráció

eKönyvtár könyvtár

Ma kedvezménnyel!

Normál ár:
785 Ft
Megtakarítás:
150 Ft
Kedvezményes ár*:
635 Ft
Vásárlás
Hozzáadás Kívánságlista
Azonosítószám:662511
Értékelés:
Kiadva: 31.01.2012.
Nyelv : Német
Szint: Főiskola/egyetem
Irodalom: 5 egység
Referenciák: Nincs használatban
TartalomjegyzékZsugorodni
Szám Fejezet  Oldal.
1.  J.M.R.LENZ EIN „STÜRMER UND DRÄNGER“ DES 18 JAHRHUNDERTS   
2.  LÄUFFER ALS HAUPTHANDELNDE PERSON DES STÜCKS   
3.  PRIVATERZIEHUNG GEGEN ÖFFENTLICHE UNTERRICHT   
4.  GUSTCHEN ALS KINDHEIT   
5.  GATTUNG VON HOFMEISTER   
6.  FAZIT   
KivonatZsugorodni

6. FAZIT
Lenzens „Hofmeister oder die Vortheile der Privaterziehung“ ist ein Stück von Sturm und Drang Zeitraum. Es wird sehr beredet und mehrmals auf die Bühne gebracht und ich denke, dass das wegen die Erreignisse (z.B. – Selbstentmannung), ungewohntliche Inhalts und handelnde Personen sein konnte, weil damals es war ganz anders wie heutzutage und nicht immer man konnte alle innere Gedankens und Vernunft auf Papier lagen. Und nicht alles macht ein Sinn, aber man liest und will wissen, was als nächstes kommt und wie das Stück zu Ende geht?
Es ist in „jetzt“ Zeit geschrieben (Ende des 18.Jh.). Hier gibt auch ein paar Symbols, z.B. – Geheime Rat als Aufklärung, Major als Klassizismus, Kastration als Selbstbewusstsein.
Der Werk ist voll mit Konflite zwischen Liebhaber und auch Falmilie (Eltern-Kind, Mann – Frau, Bruder –Bruder) und deswegen, kann sehr leicht als Drama betrachtet sein. Aber der größten Konflikt ist zwischen Läuffer und Gesellschaft. Gesellschaftliche Stände verkennt Hofmeister wie ein handels Person und er wird herausrückt wo immer er auch sei.
Im „Der Hofmeister“ dominiert Alltagsprosa, der Text ist mehr oder weniger leicht verständlich. Der alte Schulmeister benutzt auch Lateinische Sprache. Wenzeslaus sagt: „So viel ist gewiss, in amore, in amore omnia insunt vitia und ein Juengling, der diese Klippe vorbeyschifft, Heil, Heil ihm, ich will ihm Lorbeern zuwerfen; lauro tempora cingam et sublimi fronte sidera pulsabit“ ( Lenz 1774, 2 ). Und ein bischen französische Elemente wie „Satisfaktion“, „Kourage“.

A szerző megjegyzéseBővíteni
Munkacsomag:
REMEK AJÁNLAT csomagban történő vásárlás az Ön megtakarításai −792 Ft
Munkacsomag, munkacsomagszám: 1248722
Hasonló dokumentumok betöltése

Küldés e-mailben

Az Ön neve:

Adja meg az e-mail-címet, amelyen meg szeretné kapni a linket:

Üdv!
{Your name} szerint érdemes lehet megtekinteni ezt a dokumentumot az eKönyvtárban „J.M.R.Lenz "Hofmeister oder die Vortheile der Privaterziehung". Interpretation”.

A dokumentumra mutató link:
https://www.ekonyvtar.eu/w/662511

Küldés

E-mail elküldve

Bejelentkezési mód kiválasztása

E-mail-cím és jelszó

E-mail-cím és jelszó

Helytelen e-mail-cím vagy jelszó!
Bejelentkezés

Elfelejtette a jelszavát?

Facebook

Még nem regisztrált?

Regisztráljon, és ingyenes dokumentumokhoz is juthat!

Regisztrálnia kell, hogy hozzáférhessen az eKönyvtár.com ingyenes dokumentumaihoz. A regisztráció gyors, mindössze néhány másodpercet vesz igénybe.

Ha már regisztrált, egyszerűen hogy hozzáférhessen az ingyenes tartalomhoz.

Mégse Regisztráció